loading...
..: :.بیدون شرح.: :..
Miss ashegh بازدید : 5 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

پاییز رو دوست دارم.............

من توی پاییز عاشق شدم و قشنگ ترین احساس هاس دنیا رو تجربه کردم..........

من زیر بارون پاییز گریه کردم..............

پاییز بوی عشق میده..............

بوی عشق.............

پاییز فصل تولد دوباره منه................

من پاییز رو بیشتر از ماه تولدم دوست دارم....................

پاییز..............پاییز.....................پاییز.............................

مردن توی پاییز...................

تصور اینکه منم مثه یه برگ زرد از شاخه دنیا می افتم.................

من توی پاییز هم عاشق شدم ...........و هم شاید............می میرم......

پاییز.............پاییز................. وعشق من جاودانه میشه...............

........................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب خودتون خوش اومدید... یعنی باید بگم... به جدید ترین و بروز ترین وب دنیا خوش اومدید!!! این جا هر چی بخوای میتونی پیدا کنی.. لظفــــــــــــا... خواهشــــــا... نظر یادتون نره ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مختلف
    ﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻣﺜﻞ ﺩﯾــــﻮﺍﺭ ﺗﺎﺯﻩ ﺭﻧﮓ ﺷﺪﻩ ﻫﺴﺘﻦ... ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﺸﯽ، ﭼﻪ ﺑﺮﺳﻪ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﻨـــــﯽ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 610
  • کدهای اختصاصی
    وبلاگ-ساعت فلش